På plats i Stockholm

Här sitter jag.......... ensam på ett hotellrum i Stockholm. Ibland ångrar man att man sökt kurser att åka på, det kändes skoj i höstas att få denna kurs beviljad men nu är det inte lika roligt. Jag hade hellre varit kvar hemma och myst i soffa.
Kursen ges dessutom helt på engelska och det är inget man praktiserar dagligen precis. Nu hoppas jag på ett pedagogiskt upplägg med många praktiska övningar, så blir det nog lite lättare.
Föreläser gör Michael Chapman och Mary E von Bourgondien, låter häftigt va!

Näe, nu är jag faktiskt på plats så det är bara att ta det för vad det är och göra något bra ut av det. Det är två mkt bra föreläsare och ämnet är hel intressant:
 " TTAP är en omfattande bedömning och kan användas som ett redskap i det pedagogiska arbetet för att förbereda eller skapa en så självständig och meningsfull vuxentillvaro som möjligt för äldre barn, ungdomar och vuxna med autismspektrumtillstånd".

Vad gör man nu en kväll ensam i Stockholm? Ikväll blir det inget annat än Tv och en påse godis, fniss
(synda i ensamhet)!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Du kan ju alltid komma hit till oss o hälsa på :0) Öva engelskan får du också då för här bor just nu Julia och Ludvigs Australienska kusiner :0) Du är så välkommen så!!! Hoppas kursen är bra. Kram kram

2009-04-26 @ 19:00:03
Postat av: Carina

Tack Jenny :-) Utbildningen är månd-tisd 9-17. På tisdag går tåget hem 17.20 så det blir inte så mycket tid över men ångrar jag mig ringer jag:-)

2009-04-26 @ 20:04:31
URL: http://signo.blogg.se/
Postat av: Sara.S

SV. Nä, jag struntade i det eftersom han också sjöng i Stockholm samma dag! :)

Man får vara tacksam för Youtube :P

2009-04-26 @ 22:15:23
URL: http://saraliksom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0